بهترین برند های کیف دستی زنانه

بهترین برند های کیف دستی زنانه

 

بهترین برندهای کیف دستی زنانه. برای نگه داشتن و نگھداری وسایل همراه، این چیزیست که  کیف ھای دستی برای شما انجام می دهد. کفش ھمراه با یک کیف دستی خوب بھترین سرمایه یک زن می تواند در مد باشد. اگر با کیفیت مرغوب باشد کیف می تواند ماهھا استفاده شود. و در حالی که روند مد ھمیشه در حال تغییر است کیف کفش و لباس ھا می تواند این تغییرات را منعکس کند. کیف ھای دستی فقط یک ضرورت نیستند آنھا بیانگر مد ھستند.

 

لیست جدیدترین برند ھای کیف دستی زنانه

1 .1.3 PHILLIP LI’S PASHLI

 

 

در بالای این ھرم، 1.3 فیلیپ لی پاشلی است. یک کیف چرمی تیره با زیپ ھای عمودی در پشت، PASHLI نمادی از ظرافت و پیچیدگی است. زیپ ھای عمودی بر روی کیف می تواند تنظیم شود تا فضای بیشتری به دست بیاید. یک نوار دکمه وجود دارد که برای محافظت از دستگیره ھای چرم استفاده می شود و بند شانه آن قابل جابجایی است. کیف ساخته  شده از چرمی است که ممکن است چرم گاو، چرم گران ساخته شده است. این کیف ایده آل برای خانم ھایی است که در حال مسافرت ھستند، قیمت این کیف به850 تا 900 دلار می رسد.

THE CHANEL 2.55 .2

 

کیف دوم 55.2 Chanel است که وضعیت لوکس برند را پس از انتشار آن در سال 1955 تثبیت کرد. برای دوستداران کیف پول در ھمه جا، این کیف ها نیاز به معرفی ندارد این کیف سیاه است که ھیچ بندی ندارد – ایده آل برای کسانی که کیف ھای کلاچ را دوست دارند. Chanel دارای رنگ ھای متنوعی است و در چرم لاغر و خاویار موجود است. قیمت کیف ھا بین 2000 تا 8000 دلار است.

ANTIGONA GIVENCHY’S .3

قطعه  چرم آنتیگنا توسط Givenchy یک کیف است که می تواند به دو صورت استفاده شود،  یا دست و یا روی شانه. این می تواند در ھنگام رفتن به کار، به مناسبت ھا و اجتماعات مورد استفاده قرار گیرد. Givenchy سابقه تولید اقلام لوکس و این کیف استثنا نیست. کیف ھادر حدود $ 2000 $ -3000

LOUIS VUITTON X MURAKAMI SOLOGNE BAG .4

 

Vuitton Louis نیروگاه مد، با ھنرمند ژاپنی ھمکاری کرد. موراکامی با استفاده از این کیف پول رنگارنگ، کیف را ترکیبی از زیبایی Vuitton Louis با خلاقیت  Murakami .از زمان انتشار آن، کیف تا به حال ایستادگی کردن، میتواند یکی ازخریدهای اصلی باشد. آنھا معمولا در بازار 800 تا 1000 دلار است.

KATE SPADE PRIDE AND PREJUDICE CLOCK BOOK CLUTCH .5

 

برای خانم ھایی که لذت خواندن را دوست دارند، کیت اسپاد فقط برای شما کیف دستی است. شما می توانید قطعات مورد علاقه خود را از ادبیات به صورت کیف دستی حمل کنید. این نام تجاری “کلاچ کتاب شادی و تعصب” است. کیف دستی زنانه درست مثل یک دفتر یاداشت طلایی به نظر میرسد، کیف حدود $ 200 $ -300 است.

PROZZA SCHOULER SATCHEL .6

 

 

Satchel Schouler Proenza یک نفس ھوای تازه برای زنان است که به ھمان اندازه سبک عمل می کنند. ساخته شده در ایتالیا کیف ساخته شده از چرم مانند Calfakin ،دارای چرم تسمه، بستن زبانه فلزی، بند قابل تنظیم و قابل جابجایی بدن، جیب زیپ خارجی. این کمی بزرگ است، جیب ھای زیادی دارد و دارای بند دستی است. بنابراین کیف ایده آل برای دانش آموزان و افرادی است که در کیف ھای خود حمل زیادی می کنند. کیف ھمراه با رنگ ھای مختلف و اندازه آن متفاوت است. متوسط آن حدود 800 تا 1700 دلار است.

7.ALEXANDER MCQUEEN HEROINE

 

 

خانم ھا قطعا در اولین نگاه مجذوب این کیف خواھند شد. کیف الکساندر در دو اندازه کوچک و بزرگ وھمه آنها ازچرم پوست گوساله ساخته شده است. خانه مد الکساندر با طراحی حماسی و قھرمانانه، ساخت یک کیف چرم در رنگ آبی یا سیاه که ترکیبی ھمراه با آرم Alexender مک کوئین، سخت افزار برنج با پایان طلا، که یک جفت دسته کوتاه و بدون قابل ارتقا است. کیف ھا حدود 2000 تا 2500 دلار می باشد.

 

8.STELLA MCCARTNEY’S FALABELLA

 

فالابللا استلا مک کارتی در رطبه ھشتم لیست است. انواع آنھا مانند Tote Leather Faux – Small Falabella مژه Falabella Mini، Deer Shaggy – کیف چرم کراوات چرم Deer Shaggy Fogging است که به لحاظ شیک و مدرن – مناسب برای شبانه است و دارای طراحی زیبا و تمیز است. . کیسه ھا بین 800 تا 1300 دلار می باشد.

CELINE PHANTOM BUGGAGE TOTE .9

 

آخرین ھدیه ای از نام تجاری Celine Celine ، یک کیف به نام فانتوم چمدان Tote است. کیف به اندازه  زیادی برای نگه داشتن اشیاء با ارزش فضا دارد و خیلی فوق العاده شیک است. متریال ساخته شده از چرم گوسفند صاف با استفاده از سخت افزار برنج متداول، پوشش چرم تونل لمینت، بسته شدن زیپ در بالای صفحه، جیب شکاف در دیوار داخلی، جیب زیپ خارجی، تسمه شانه قابل جدا شدن است. قیمت کیف حدود 1500 تا 1700 دلار است.

10.CHARLOTTE OLYMPIA PERSPEX CLUTCH

 

برند دھم کریسمس Perspex توسط شارلوت المپیا است. کلاچ دارای چھار تنوع است: یک سیاه و سفید، یک رنگ سفید، یک چاپ حیوانی و یکی نیز از رنگ بژ ساخته شده. این برای زمانی است که دوست دارید به یک رستوران فانتزی بروید که از کلاس و ظرافت خاصی برخردار است. کمترین قیمت این مدل کلاچ پاندورا کلاسیک است که 695 دلار و در حالی که گرانترین آنھا کلاچ Spinderella است که 1825 دلار قیمت دارد.

VALENTINO’S ROCKSTUD TOTE .11

 

 

Rockstud Tote Valentino’s که در سراسر آن سنگ متصل است. این کیف دررنگ سیاه / قرمز ظریف و دارای ستدس در سراسر کیف و در امتداد لبه بند است. این ستون ترکیبی از ظرافت و سنگ است. کیف محدوده قیمت 2400 تا 3700 دلار است.

12. THE MULBERRY’S BAYSWATER

 

در نھایت، Mulberry Bayswater در یک رنگ قھوه ای، این کیف ساده و پیچیده است. آیا بستن زیپ را دوست دارید، پس این بھترین گزینه برای شماست. شما می توانید کیف را با دست و یا در سراسر بدن یا بر روی شانه حمل کنید. کیف دارای یک پوشش جیر، دو دسته بالا، یک محفظه اصلی زیپ، یک جیب لغزش و یک بخش برنجی است.قیمت آنھا معمولا حدود $ 1200 + است.

 این بھترین برند های کیف دستی زنانه در جھان امروز است. واقعیت این است که آنھا از نظر کیفیت با کیفیت بسیار بالا ھستند و برای خانم معمولی بسیار گران قیمت ھستند اما برای افرادی که توانایی مالی آنھا را دارند از این مارک ھای فوق العاده بالا 12 نام تجاری استفاده می کنند.

خرید کیف بزودی از فروشگاه کیف دوز
برای تعمیر کیف خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

 

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج