تعمیر کیف

 

تعمیر کیف شامل تهیه و نصب سگک، دسته کیف، اسر، زیپ و ماشین زیپ، دوخت ودوز پارگی کیف و … انجام می شود.

 

گردآوری شده توسط مدیریت و پرسنل مجموعه کیف دوز

تعمیر کیف شامل موارد زیر می باشد :

 

1. داخل کیف :

  • تعمیر و یا تعویض اسر : کیف هایی که اسر آنها درز داخل یا کنار زیپ بازشده به راحتی می توان دوخت کرد اما بعضی مواقع کل یا بیشتر قسمت های اسر پاره شده و آسیب دیده که باید کامل تعویض شود بنا به درخواست مشتری نسبت به جنس و رنگ پارچه ابتدا الگوی اسر کیف را بریده و به کیف دوخت می کنیم.
  • تعویض کامل زیپ تا تعویض ماشین زیپ کیف : برای تعویض زیپ ابتدا کل زیپ را شکافته و بعد نخ های به جا مانده زیپ را از محل بر می داریم بعد محل قرار گیری زیپ و خود زیپ را هم با چسب کفاشی چسب می زنیم تا موقع دوخت کار زیبا تر انجام شود و در پایان ماشین زیپ را نصب می کنیم و می دوزیم. بعضی مواقع دندونه های زیپ سالمه اما خوب بسته نمی شود که درز ابتدای زیپ را شکافته و ماشین آن را تعویض می کنیم و می دوزیم و زیپ بدونه مشکل کار می کنه.
 

 

2. بیرون کیف :

  • تعمیر دسته ها : بعضی مواقع دسته کیف دوختش باز شده یا کمی پاره شده و با دخت درست می شه.
  • ساخت دسته ها : اما گاهی دسته کیف پوسته شده یا بسیار آسیب دیده بسته به نوع گرد یا تخت بودن یکی شبیه اون رو می سازیم.
 

 

  • پانچ زدن : گاهی پانچ دسته کیف باز شده که اونو با دستگاه پانچ می کنیم.
  • تعویض یراق : بعضی کیف ها قفل یراق و یا مگنت اونها یا گم شده یا باید تعویض گردد در بعضی موارد باید اسر کیف را شکافته و یراق را تعویض کرد و اسر را بدوزیم و یا اگر کمی مهارت داشته باشیم با پیچ‌گوشتی آن را خارج کرده و یراق مورد نظر را نصب می کنیم.
  • تعویض قسمتی از چرم آسیب دیده روی کیف : کیف هایی که جنس بدنه آنها چرم مصنوعی هستش بسته به جنس آن و یا مدت زیادی در کمد مانده می بینیم کل یا قسمتی از آن پوسته شده که باید چرم رنگ خودش رو تهیه کرد و بعد قسمت آسیب دیده کیف را شکافته و الگوی آن را ساخته و به کیف بدوزیم.
 
 

 

  • تعویض خرچنگی کوله پشتی : معمولا از یراق و خرچنگی پلاستیکی برای تولید کوله پشتی استفاده می کنند اما در اثر ریختن بار زیاد در کوله پس از مدتی این یراق ها مشکند که به راحتی با شکافتن نوار برزنتی می توان آنها را تعویض کرد.
  • تعویض نوار برزنت : کوله ها در اثر فشار و حمل زیاد پس از مدتی نوار برزنتی آن آسیب دیده و باید تعویض شود که با شکافتن نوار کهنه نوار برزنتی جدید را جایگزین می کنیم.

خرید کیف بزودی از فروشگاه کیف دوز

برای تعمیر کیف خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج