تعمیر چمدان

تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز فراموش شده و …

 

گردآوری شده توسط مدیریت و پرسنل مجموعه کیف دوز

تعمیر چمدان شامل موارد زیر می باشد :

داخل چمدان:

  • تعمیر اسر : گاهی مواقع که اسر چمدان پاره شده در بیشتر مواقع نمی توان با چرخ آن را دوخت کرد می توانیم باید نخ و سوزن با دوخت بسیار ریز و نخ هم رنگ خودش آن را دوخت بهتره نخ از جنس نخ خیاطی باشه چون بسیار نازک است و کار بسیار از دید نامحسوس می شود.
  • تعویض کل یا قسمتی از دیواره چمدان : جنس بدنه بیشتر چمدان ها از کارتن پلاس فشرده می باشد که  باید که جابجایی نادرست یا پرتاب کردن که بیشتر در فرودگاه ها خدمه با بی دقتی انجام می دهند آسیب می بیند.که ما با استفاده از ورق های نوپان که جنس آنها از خمیر چوب می باشد ترمیم می کنیم.

بیرون چمدان :

  • تعویض دسته ثابت : تعویض یا تعمیر ترولی :معمولا در چمدان ها دو عدد دسته ثابت یکی بالا و یکی بغل تعبیه شده که جنس آنها از پلاستیک، فلز و یا برزنت می باشد که با پیچ یا پرچ به بدنه متصل شده که بعد از باز کردن دسته مورد نظر را نصب می کنیم.

 

  • تعویض ترولی : در بیشتر موارد ترولی قابل تعمیر نیست چون یا ضربه می خوره که اگه از جنس آلومینیوم باشه خم شده و قابل برگشت نیست ویا پس از چند سال استفاده خار های داخل ترولی خرد شده و دیگر عمل نمی کند و در محدود دفعات قابل تعمیره که نیازی به توضیح دادن نمی بینم. برای تعویض زیپ اسر را باز کرده و پیچ های ترولی را باز می کنیم و دسته جدید را جایگزین می کنیم

 

  • تعویض چرخ : جنس چرخ چمدان معمول یا فلزی و یا ترکیبی از فلز و پلاستیکی و لاستیک می باشد. باید هنگام تعویض دقت کنید ارتفاع چرخ و بالانس بودن چرخ و قالب بدنه چرخ با چرخ های دیگر همخوانی داشته باشد.

 

  • تعویض یا تعمیر قفل : کلا قفل ها دو مشکل دارند یا خراب هستند یا رمز قفل را فراموش کرده اند که موقع خرابی آن را تعویض می کنیم و موقع فراموشی رمز با توجه به ست کردن شیارهای زیر آن و چرخاندن همزمان در برخی از قفلها می توان آن را باز کرد. و در غیر این صورت دونه دونه اعداد را می چرخانیم تا قفل باز شود.
  • تعویض یا تعمیر زیپ : تعویض در صورتی انجام می شود که دندونه های زیپ آسیب دیده باشد . که زیپ را کامل شکافته و با چسب کفاشی زیپ جدید را نصب کرده و سپس آن را دوخت می کنیم. اما گاهی دندونه های زیپ سالمه اما زیپ خوب بسته نمی شود که باید انتهای زیپ را شکافته و ماشین زیپ را تعویض کرد و انتهای زیپ را با نخ و سوزن دوخت کرد.

 

  • پارگی قسمتی از چمدان : اگه پارگی از درز زیپ و برزنت بود می توانیم با چرخ آن را دوخت زد اما اگه قسمتی بود که زیر چرخ نمی رود یا با نخ و سوزن و یا با درفش می توان آن را دوخت.

خرید چمدان بزودی از فروشگاه کیف دوز

برای تعمیر چمدان خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج