نکات کلیدی خرید کیف زنانه چرمی

نکات کلیدی خرید کیف زنانه چرمی

هنگام خرید کیف زنانه چرمی، مواردی را باید مورد توجه قرار داد. زیرا یک کیف چرمی می تواند نمایانگر سرمایۀ قابل توجه ای باشد که سال های بسیاری دوام خواهد آورد و از آن استفاده می شود. بنابراین مهم است که با دقت انتخاب شود.

مدل

کیف های زنانه در مدل های مختلف از جمله کیف های ساکی، کیف های دوشی، کیف های بزرگ مدل هلالی شل، کیف- های اسپرت مدرسه ای دسته بلند و کیف های بدون دسته در بازار عرضه می شوند. مدلی را انتخاب کنید که مناسب شخصیت شما و هماهنگ با لباس هایتان باشد. همچنین، مدلی را انتخاب کنید که هنگام استفاده از آن راحت باشید. طول و پهنای دسته ها را مورد توجه قرار دهید. آیا با قرار دادن کیف روی شانۀ خود احساس راحتی می کنید یا ترجیح می- دهید که دسته های کیف به اندازه ای بلند باشند که بتوانید آن را از یک طرف بدن به طرف دیگر آویزان کرده و بدون دست آن را حمل کنید؟ وقتی کیف را با وسایل خود پر می کنید، وزن آن چقدر خواهد شد؟ آیا حمل آین مقدار وزن برای شما مشکل نیست؟

بودجه

قیمت کیف های دوخته شده از چرم واقعی و طبیعی بیشتر از کیف هایی است که با مواد مصنوعی درست می شوند. قیمت انواع مختلف چرم مانند چرم دانه دار کامل یا چرم دانه دار یک رویه با هم متفاوت است. در ضمن، قیمت بعضی از مارک ها از مارک های دیگر بیشتر است. اول، بودجۀ خرید کیف را مشخص کنید. تصمیم گرفتن در مورد مبلغی که می خواهید خرج کنید، در محدود کردن نوع کیفی که توانایی خرید آن را دارید، کمک خواهد کرد.

پرداخت چرم

از طبیعی بودن چرم کیف مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید و دقت کنید که چرم مصنوعی نباشد. به پرداخت چرم کیف توجه کنید. آیا وقتی چرم را لمس می کنید، نرم و صاف است؟ آیا عیب و نقصی یا علامتی روی چرم وجود دارد؟ معمولاً چرم های نرم تر و صاف تر گران قیمت تر هستند، چون این لطافت و نرمی نشان دهندۀ کیفیت بالاتر چرم می باشد.

دوخت

داخل کیف را به اندازۀ بیرون آن با دقت بررسی کنید. در کل،کیفیت دوخت بر استحکام و دوام کیف اثر می گذارد، بنابراین دقت کنید و ببینید که درزها و دوخت صاف و مرتب هستند. اگر این طور نیست، کیف را نباید خرید.

بندها و لوازم جانبی

اگر کیف با بندهای اضافی یا لوازم جانبی همراه است، آنها را هم بررسی کنید. باید دقت کرد تا سگک ها، دکمه های پرچی و زیپ ها بی عیب و نقص باشند. آیا استفاده از زیپ برای شما آسان تر است یا دکمه های پرچی یا عادی را ترجیح می- دهید؟ آیا قسمتی لایی دار برای لپ تاپ یا تبلت خود در بیرون کیف نیاز دارید؟

بو

کیف های زنانۀ چرمی اغلب بوی مشخصی دارند.رایحۀ بعضی از چرم ها واضح تر و مشخص تر از دیگر چرم هاست. در حالی که ممکن است این بو با گذشت زمان کم شود، باز هم امکان دارد که کیفتان بوی چرم بدهد. بیشتر افراد این بو را ناخوشایند محسوب نمی کنند، اما وقتی در مورد کیف تصمیم می گیرید این مسئله را در نظر داشته باشید.

ضمانت نامه

به دلیل این که یک کیف چرمی می تواند نمایانگر سرمایۀ قابل توجه ای باشد، باید چک کنید تا ببینید فروشنده یا طراح چه نوع ضمانت نامه یا گارانتی را در اختیار شما قرار می دهد. آیا تعمیر یا تعویض شامل ضمانت نامه می شود؟ مدت ضمانت

مراقبت

کیف های زنانۀ درست شده از چرم طبیعی نیاز به مراقبت دارند تا زیبایی خود را حفظ کنند. این مراقبت شامل چندین بار استفاده از نرم کننده در سال، تمیز کردن کیف با تمیز کننده های مناسب و در صورت امکان خشک نگه داشتن آن می باشد. قبل از خرید کیف، این مسئله را مورد توجه قرار دهید که حاضرید همان طور که توصیه شده از کیف مراقبت کنید. مواظبت و تمیز کردن صحیح کیف عمر آن را طولانی خواهد کرد، در حالی که مراقبت نادرست ممکن است به آن آسیب برساند. اگر کیف دستورالعملی برای مراقبت همراه خود ندارد، شما باید از فروشنده یا فروشگاه بخواهید تا آن را در اختیارتان بگذارد.

خرید کیف چرم  بزودی از فروشگاه کیف دوز
برای تعمیر کیف چرم خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج